Termeni si Conditii

Termeni si conditii de utilizare

  1. Definitii si termeni

alfamedclinic.ro – este denumirea comerciala a magazinului online a S.C. ALFAMED CLINIC S.R.L. cu sediul in GEMENELE, GEMENELE, BRAILA, inmatriculata in Registrul comertului sub nr. J09/723/2018, avand cod unic de inregistrare RO40021835, denumita in cele ce urmeaza Societatea.

Ne puteti contacta prin urmatoarele mijloace:
Prin e-mail:
comenzi@alfamedclinic.ro – pentru intrebari referitoare la procedura de plasare a comenzilor, metode de plata, metode de livrare, cereri money back, etc.
contact@alfamedclinic.ro – pentru initiere colaborari si parteneriate.
Prin telefon la numarul:
0734377188


Vanzator – Societatea prin intermediul platformei online alfamedclinic.ro

Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – persoana fizica / persoana juridica care are sau obtine acces la Continut, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Societate.

Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat (isi da) acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.

Cont– sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, etc.).

Site – domeniul www.alfamedclinic.ro

Comanda– un document electronic ce serveste ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Produse si Servicii de pe Site.

Produse si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Blog – informatii suplimentare, articole, sfaturi legate de produse/servicii.

Promotie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Produse si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Societate.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut

  • toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil (doar daca este cazul);
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de Produsele si/sau Promotiile si/sau tarifele practicate de Societate intr-o anumita perioada;

Descriere – specificatiile si/sau descrierea unui Produs asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Produs de catre pfarma.ro, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Societate, indiferent de modalitatea de livrare.

  1. Documente contractuale

Acest website este administrat si intretinut de S.C. ALFAMED CLINIC S.R.L. si gazduit de serverele unei terte companii.

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Produselor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Produse si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin Email si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Produsele achizitionate.

  1. Politica de vanzare online

3.1. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.2. Societatea poate publica pe Site informatii despre Produse si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Societatea are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.3. Toate tarifele aferente Produselor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.4. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.5. Toate informatiile folosite pentru descrierea Produselor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

  1. Cesionarea si subcontractarea

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

  1. Proprietatea Intelectuala

Continutul si designul www.alfamedclinic.ro, precum si orice alt material avand legatura cu acesta trimis dvs. prin email sau furnizat dvs. prin orice alta modalitate (exemplu: articole, design, descriere produse si orice alte materiale), apartin Societatii si/sau colaboratorilor sai – acolo unde acest lucru este specificat in mod expres – (drept de autor) si sunt protejate de legislatia privind proprietatea intelectuala. Nu puteti utiliza, reproduce sau permite nimanui sa utilizeze sau sa reproduca materialele www.alfamedclinic.ro fara a detine o permisiune scrisa, prealabila din partea Societatii.
Nu puteti folosi cadre (frames in sensul limbajului HTML) sau tehnici de incadrare (framing techniques in sensul limbajului HTML) pentru marci, logo-uri, sau alte informatii protejate de legea copyrightului (inclusiv imagini, texte, interfete, formulare) ale www.alfamedclinic.ro fara a detine o permisiune scrisa, prealabila, din partea Societatii.
Este permisa crearea limitata, revocabila si neexclusiva a hiperlinkurilor catre pagina de index a www.alfamedclinic.ro, atata timp cat aceasta actiune nu prezinta serviciul www.alfamedclinic.ro intr-o lumina falsa, inselatoare, derogatorie sau ofensiva. Nu puteti folosi logo-ul firmei sau alte proprietati grafice, sau marci ca parte a hyperlinkurilor fara a detine o permisiune scrisa, prealabila, din partea Societatii.

Eventualele incalcari ale dreptului de autor pot fi sesizate pe adresa contact@alfamedclinic.ro

  1. Raspundere

alfamedclinic.ro nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor afisate. Orice reclamatie privind calitatea produselor, livrare sau plata va fi adusa la cunostinta alfamedclinic.ro in maximum 24 de ore de la receptionarea produselor, urmand ca aceasta sa fie transmisa furnizorului produselor respective, spre solutionare. Toate produsele (cand este cazul) sunt insotite de prospect/ instructiuni emis(e) de producator. In cazul in care produsele nu se pot livra sau sufera defectiuni pe parcursul livrarii, Cumparatorul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate deja de alfamedclinic.ro, daca este cazul, dar nu si alte despagubiri. pfarma.ro condamna incercarile de frauda si acorda tot sprijinul necesar recuperarii eventualelor pierderi. Fiind de acord cu acest document, cumparatorul isi asuma in totalitate aceste riscuri. Valoarea maxima a obligatiilor fata de orice cumparator in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de alfamedclinic.ro de la acest cumparator.

al pastreaza comenzile cu ridicare de la sediul farmaciei o zi (24 ore) din momentul in care clientul este anuntat pe email de procesarea comenzii. Daca clientul nu se prezinta in termen de o zi 24 de ore de la notificarea procesarii de expediere a Comenzii la sediul farmaciei sa ridice Comanda acesta va fi automat anulata.

  1. Returnarea produselor.

Conform O.U.G. 34/2014, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral comanda, notificand in scris sau telefonic ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la data la care Cumparatorul (sau un tert indicat de Cumparator) intra in posesia fizica a produsului.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia  dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, un e-mail. 

Dacă folosiţi această opţiune, vă vom transmite fără întârziere, confirmarea de primire a cererii de retragere.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original, fara a reprezenta urme de uzura, desigilare sau folosire, cu etichetele intacte si documentele originale care l-au insotit, Cumparatorul fiind responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor.

Costul returnarii produselor va fi suportat de Vanzator (alfamedclinic.ro). Vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

Conform legii, alfamedclinic.ro va inapoia valoarea sumelor pe care le-a primit drept plata din partea Cumparatorului, in cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Cumparatorului, prin transfer bancar in contul specificat de Cumparator.

Costul generat de returul produselor va fi suportat de catre Vanzator (alfamedclinic.ro).

In cazul in care Cumparatorul doreste returul partial al unei comenzi, adica numai al unor produse din comanda, pfarma.ro va restitui contravaloarea produselor pe care Cumparatorul doreste sa le returneze. Si in acest caz costul generat de returul produselor va fi suportat de catre Vanzator .

In conformitate cu prevederile art. 16 din OUG nr. 34/2014, nu vor putea fi returnate și Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza returnarea anumitor Produse cum ar fi cele desigilate și/sau despachetate care, prin natura lor nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă sau daca sunt inseparabil amestecate cu altele sau sunt susceptibile de a se degrada ori expira rapid, inclusiv dar fără a se limita la produse cosmetice, creme, suplimente alimentare, parfumuri precum și orice alte Produse de această natură.

  1. Stocuri afisate pe site.

Stocul si pretul afisate pe site in dreptul fiecarui produs reprezinta informatii corelate la 24 de ore cu stocul fizic si pretul produsului de la punctul de lucru. In situatia in care acesta nu are produsul disponibil in stoc, Vanzatorul alfamedclinic.ro va verifica stocul celorlalte puncte de lucru.

  1. Greseli de tiparire.

alfamedclinic.ro nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare in ceea ce priveste aspectul, culorile produselor etc. In eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au fost gresit introduse in bazele noastre de date sau afisate gresit, iar livrarea nu s-a efectuat inca, compania noastra isi aloca dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta Cumparatorul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

  1. Garantia produselor.

Toate produsele comercializate de către site-ul alfamedclinic.ro, beneficiază de condiții de garanție conform OG 21/1992 si Legii 449/2003 și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele sunt noi, în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte. Termenul de valabilitate al produselor comercializate de catre S.C. ALFAMED CLINIC S.R.L, prin intermediul magazinului online alfamedclinic.ro, este cel dat si inscriptionat de catre producator pe ambalaj.

 In cazul produselor de folosinta indelungata, conform Legii 449/2003 si OG 21/1992, garantia legala va fi de minim 2 ani.

 In cazul in care produsul se defecteaza trebuie sa va adresati unitatii de service de pe certificatul de garantie al produsului  sau vanzatorului.

  1. Taxe

Pretul final platit de Cumparator este format din pretul produsului si cheltuielile de expeditie. alfamedclinic.ro nu percepe nici o taxa suplimentara Cumparatorului la cumpararea produsului. Pentru orice taxa perceputa in plus va puteti adresa imediat la adresa mentionata in formularul de contact din josul paginii.

  1. Sesizari si reclamatii 

Pentru sesizari si reclamatii ne puteti contacta telefonic la: 0734377188 sau prin e-mail la contact@alfamedclinic.ro.

Se va incerca rezolvarea pe care amiabila a oricarei reclamatii sau conflict aparut intre vanzator si cumapartor sau client. In cazul in care rezolvarea pe cale amiabila a conflictului nu este posibila, acesta se va solutiona de instantele judecatoresti competente.

  1. Prelucrarea datelor cu caracter personal.

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, pfarma.ro are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati.

Scopul colectarii datelor este: informarea Cumparatorilor privind situatia Contului lor, informarea Cumparatorilor privind evolutia si starea Comenzilor, evaluarea Produselor si Serviciilor oferite, activitatii comerciale, de promovare a Produselor si Serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul Cumparatorului.

Prin completarea datelor in formularul de creare de cont si/sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a SC ALFAMED CLINIC S.R.L, si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate de catre alfamedclinic.ro, afiliatii si colaboratorii/ partenerii contractuali ai acestora pentru desfasurarea si/sau derularea de catre pfarma.ro, afiliatii si colaboratorii/ partenerii contractuali ai acestora de activitati cum ar fi, dar fara a se limita la, activitati comerciale, de promovare a produselor si serviciilor, de marketing, de publicitate, de media, administrative, de dezvoltare, de cercetare de piata, de statistica, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul consumatorului. De asemenea, Cumparatorul isi da acordul expres si neechivoc ca aceste date personale sa poate fi transferate (cedate) de catre pfarma.ro atat afiliatilor sai precum si altei/altor entitati din tara.

Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, drepturi care pot fi exercitate prin transmiterea unei cereri in acest sens la adresa: GEMENELE, GEMENELE, BRAILA, SC ALFAMED CLINIC S.R.L.alfamed