Termeni si Conditii
Site-ul www.alfamedclinic.ro, este proprietatea societatii SC ALFAMED CLINIC SRL, inregistrata in Jud. Braila, Loc. Gemenele Str. Brailei, NR. 1A, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J09/723/2018, CUI RO40021835.
Pentru utilizarea in cele mai bune conditii a site-ului, va recomandam sa cititi cu atentie termenii si conditiile prezentate mai jos, accesarea site-ului presupunand acceptarea neconditionata a acestora. Daca nu acceptati acesti „Termeni si Conditii” NU FOLOSITI acest site.
Definitii
In considerarea unei cat mai bune si uniforme interpretari a Termenilor si Conditiilor de utilizare ale site-ului web, precum si a drepturilor si obligatiilor care decurg din acceptarea acestora, urmatorii termeni vor fi interpretati dupa cum urmeaza:
(a) beneficiar/ utilizator = orice persoana fizica sau juridica ce plaseaza o comanda catre furnizor, prin intermediul acestui site web; dispozitiile specifice protectiei consumatorilor se vor aplica exclusiv persoanelor fizice, cu excluderea profesionistilor.
(b)furnizor = Societatea SC ALFAMED CLINIC SRL., persoana juridica romana, cu sediul in Romania, jud. Braila, Loc. Gemenele, Str. Brailei, Nr. 1A, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J09/723/2018, avand Cod de inregistrare fiscala RO40021835, telefon: 0734377188, e-mail: contact@alfamedclinic.ro;
(c)produse = bunuri/ servicii care urmeaza a fi livrate/ furnizate de catre furnizor catre beneficiar, ca urmare a contractului incheiat intre acestia, dintre cele existente pe acest site;
(d)comanda = forma electronica de comunicare intre beneficiar si furnizor prin care furnizorul isi da acordul de vanzare si livrare a produselor solicitate, iar beneficiarul este de acord sa cumpere si sa achite contravaloarea produselor comandate;
(e)contract la distanta = o comanda, plasata de beneficiar confirmata si validata de catre furnizor.
Inregistrarea
Pentru a putea plasa comenzi pe site-ul www.alfamedclinic.ro, va trebui sa va inregistrati prin crearea unui cont de utilizator.
Autentificarea utilizatorilor pe site, presupune alegerea unui nume de utlizator si a unei parole, a caror pastrare in siguranta reprezinta responabilitatea dumneavoastra, consecintele oricarei activitati desfasurate prin folosirea parolei revenindu-va integral.
In utilizarea serviciului, dumneavoastra sunteti de acord sa furnizati informatii adevarate, corecte, actuale si complete despre dumneavoastra, asa cum sunt acestea specificate in sectiunea de inregistrare ca utilizator si sunteti de acord sa furnizati aceste informatii corect si complet.
In situatia in care consideram, ca aceasta obligatie nu este respectata de catre dumneavoastra, ne rezervam dreptul sa va blocam accesul, pe perioada determinata sau nedeterminata, la utilizarea serviciului fara nici o notificare prealabila.
Pretul produselor
Prețul produsulelor este afișat in detaliile produsului, in pagina sa, dar si in coșul de cumpărături.
Prețul produsului este afisat in site cu TVA
Prețul produsului nu include costurile de transport
Toate prețurile sunt actuale si sunt actualizate in mod regulat.
Prețul pe care trebuie sa îl plătiți este cel din momentul achiziției.
Comanda minima este de 50 lei cu TVA
Securitatea Datelor Personale
Datele personale ale dumneavoastra vor fi folosite în scopul declarat al acestui site. Informatiile din formularul de comanda vor fi folosite pentru a va trimite confirmarea comenzilor, eventualele promotii, buletinele informative periodice etc. Pentru mai multe detalii privind modalitatea prin care SC ALFAMED CLINIC SRL prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal, va rugam sa accesati sectiunea “Prelucrarea datelor – GDPR”
Nu sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare in vederea facturarii produselor comandate. Refuzul dvs. determina imposibilitatea onorarii comenzii.
Refuzarea unei comenzi
La refuzarea unei comenzi veti fi instiintat prin email de motivul refuzului.
Vom putea refuza o comanda daca:
– nu avem pe stoc produsul comandat
– plata dumneavoastra nu a fost finalizata in cazul platii cu cardul sau transfer bancar.
– a fost o eroare legata de pretul sau descrierea produsului
– nu sunteti eligibil pentru a face o comanda (aveti sub varsta legala, ati facut in trecut comenzi pe care nu le-ati ridicat, etc…)
Renuntarea la cumparare
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor
SC ALFAMED CLINIC SRL. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Returnarea produselor
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 14 zile -de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
Cumpărătorul are obligația să verifice ambalajul, iar în cazul în care apar deteriorări evidente care ar fi putut să ducă la deteriorarea conținutului coletelor (ambalaj găurit, tăiat, lipsă, etc.), pe parcursul transportului, sau semne că coletul ar fi fost deschis după sigilare, cumpărătorul se obligă să verifice integritatea produselor împreună cu reprezentantul companiei care face livrarea. Se recomandă a se face poze dacă este posibil. Dacă conținutul coletului este deteriorat total sau parțial, Cumpărătorul trebuie să obțină confirmare scrisă din partea reprezentantului serviciului de transport conform căreia mărfurile au fost deteriorate ca urmare a transportului, prin întocmirea unui proces verbal semnat de către Cumpărător si de către reprezentantul firmei de transport care face livrarea. Recunoașterea verbală din partea reprezentantului firmei de transport nu poate fi utilizată la depunerea cererii de reclamație. Trebuie completat un proces verbal de constatare a pagubelor, din care ambele părți – Cumpărătorul și reprezentantul firmei de transport – să păstreze câte un exemplar. Totodată, Cumpărătorul nu va face recepția mărfii, astfel încât reprezentantul firmei de transport va lua coletul deteriorat și îl va aduce înapoi la Vânzător.
În cazul in care Cumpărătorul face recepția mărfii livrată în ambalaj evident deteriorat, vânzătorul își declină responsabilitatea rezolvării unor reclamații ulterioare. Prin aceasta nu va fi afectat în nici un fel dreptul legal al Cumpărătorului de a notifica ulterior Vânzătorul în cazul în care constată un defect sau orice altă lipsă de conformitate a Produselor. Nicio prevedere din prezenta Politică de retur sau Termeni și Condiții nu aduce atingere drepturilor de care beneficiați, în temeiul legii, în calitate de consumatori.
Returnarea se va face pe cheltuiala clientului, cu exceptia situatiilor in care produsele au fost livrate gresit in acest caz cheltuielile de transport intra in sarcina noastra.
Din suma restituita in urma returnarii se retin cheltuielile de transport. Produsul poate fi returnat numai daca NU prezinta semne de uzura, este in ambalajul original, cu etichetele intacte, si insotit de factura cu care a fost achizitionat.
Contravaloarea produselor returnate se va plati in termen de max. 10 de zile de la returnarea coletului, prin virament bancar.
Pentru a putea returna produsul trebuie sa ne scrieti la adresa de email contact@alfamedclinic.ro in termen 48 ore de la primire.
La returnarea produsului trebuie sa completati FORMULARUL DE RETUR care se trimite in colet impreuna cu marfa returnata, folosind acelasi curier cu care s-a facut expedierea.
Trimiteti coletul pe urmatoarea adresa:
Returnarea se va face pe cheltuiala clientului, cu exceptia situatiilor in care produsele au fost livrate gresit sau coletele prezinta deteriorari severe, in acest caz cheltuielile de transport intra in sarcina noastra.
Din suma restituita in urma returnarii se retin cheltuielile de transport. Produsul poate fi returnat numai daca NU prezinta semne de uzura, este in ambalajul original, cu etichetele intacte, si insotit de factura cu care a fost achizitionat.
Contravaloarea produselor returnate se va plati in termen de max. 14 de zile de la returnarea coletului, prin virament bancar.
Pentru a putea returna produsul trebuie sa ne scrieti la adresa de email contact@alfamedclinic.ro in termen 48 ore de la primire.
Procedura de retragere din contract
Consumatorul informeaza SC ALFAMED CLINIC SRL. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe hartie, mail sau fax. Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.
Obligatiile care revin SC ALFAMED CLINIC SRL.
Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie,. Rambursarea sumelor se va face prin transfer in contul bancar transmis in scris de consumator. Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 15 zile lucratoare de la receptionarea produselor.
Promotii si concursuri
Noi ne stabilim singuri regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizam. Aceste regulamente sunt aduse la cunostinta eventualilor participanti numai prin intermediul site-ului propriu. De promotii beneficiaza doar acele comenzi care respecta intocmai regulile afisate pe site. De asemenea promotiile se aplica doar comenzilor care sunt inregistrate de catre companie in perioada de timp in care promotia este valida si numai in limita stocului disponibil.
Nu garantam disponibilitatea pe stoc a produselor pentru promotie si o putem intrerupe sau anula in orice moment fara nici o notificare prealabila.
Copyright
Continutul site-ului www.alfamedclinic.ro, designul, fotografiile si datele aferente sunt proprietatea SC ALFAMED CLINIC SRL si sunt aparate de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul companiei SC ALFAMED CLINIC SRL a oricarui element cuprins in acest site se pedepseste conform legilor in vigoare.
Limita de responsabilitate
SC ALFAMED CLINIC SRL nu se face responsabila pentru prejudicii rezultate din utilizarea informatiei prezenta in site, precum si pentru erorile sau omisiunile in continut care pot conduce la orice tip de pierderi.
Dispozitii finale
SC ALFAMED CLINIC SRL isi rezerva dreptul de a face orice modificari ale acestor termeni si conditii, precum si orice modificari asupra site-ului www.alfamedclinic.ro, fara a fi necesara vreo notificare prealabila a utilizatorilor.
SC ALFAMED CLINIC SRL isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii ce manifesta comportament si limbaj neadecvat, in scris sau verbal (agresiv, licentios etc.), au in istoricul comenzilor livrari refuzate, folosesc in mod abuziv dreptul de retur in 14 zile
SC ALFAMED CLINIC SRL poate refuza livrarea unei comenzi, fără a exista obligații între părți și fără ca o parte să poată pretinde daune, în următoarele situații:
eșuarea/invalidarea tranzacției online;
neacceptarea de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului/ a tranzacției;
date incomplete sau incorecte ale Cumpărătorului;
livrări anterioare eșuate/refuzate;
persoanelor fizice.
Ne rezervam dreptul de a ne selecta clientii si de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei noi Comenzi , in cazul in care consideram ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel firma.
DISCLAIMER
Toate fotografiile produselor prezentate au caracter informativ si orientativ, pot diferi fata de produsul vandut. Toate fotografiile prezentate pot sa nu fie actualizate la infatisarea actuala a produselor. Fotografiile ambalajelor pot diferi in realitate fata de cele din pozele de pe acest site. Designul, culorile, formele pot diferi in realitate fata de cele din pozele de pe site, sunt cu titlu informativ, putand fi schimbate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala. Toate prezentarile nu obliga firma producatoare sau pe noi, comerciantul / furnizorul, in niciun fel fata de client.